.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی گلستان از رد رشوه ۵ میلیارد ریالی توسط ماموران وظیفه شناس پلیس خبر داد. رد رشوه ۵ میلیارد ریالی توسط ماموران وظیفه شناس پلیس گلستان
فرمانده انتظامی گلستان از رد رشوه ۵ میلیارد ریالی توسط ماموران وظیفه شناس پلیس خبر داد.(ادامه)
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد. جزییات ماجرای افسر پلیسی که اعدام شد
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.(ادامه)
دست رد پلیس گلستانی به رشوه میلیونی
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از صحت عمل و رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی توسط مامور وظیفه شناس در شهرستان بندرترکمن خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  قاضی عزیزپور اظهار داشت: سارقانی که  به بهانه اجاره کردن خانه، کمک به همسایه و یا عنوان مامور اداره برق وارد مجتمع‌های مسکونی شده و با تهدید چاقو، طلای زنان را می‌دزدیدند، دستگیر شدند ..... اعضای باند سرقت از زنان شمالی در تله پلیس ‌گرفتار شدند
شمال نیوز : قاضی عزیزپور اظهار داشت: سارقانی که به بهانه اجاره کردن خانه، کمک به همسایه و یا عنوان مامور اداره برق وارد مجتمع‌های مسکونی شده و با تهدید چاقو، طلای زنان را می‌دزدیدند، دستگیر شدند .....(ادامه)
۹۶ بر ما چه گذشت؟
سال ۱۳۹۶ خوب شروع شد اما بد تمام شد. سالی که با انتخاب مجدد حسن روحانی و همسو شدن دولت و مجلس قدم اولش را برداشته بود، رفته رفته رنگ بحران‌های متعدد گرفت. تا افکار عمومی و رسانه‌ها می‌خواستند روی یک موضوع تمرکز کنند، بحرانی نو گریبان مردم، دولت و نظام را می‌گرفت.(ادامه)
حکم اعدام قاتل مامور پلیس گلستان تایید شد
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حکم قصاص فردی که مهر امسال در عملیات تعقیب و گریز، مامور نیرو انتظامی استان را به شهادت رسانده بود در شعبه ۱۵ دیوان عالی کشور تایید شد.(ادامه)
شمال نیوز : آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان دیگر به مرحله بحرانی رسیده و هزاران پرنده را در تالاب‌های کشور قربانی کرده است؛ بیماری‌ای که هر ‌سال به جان پرندگان وحشی می‌افتد و اهلی‌ها را هم گرفتار می‌کند.... در «فریدون‌کنار» آنفلوآنزا می‌فروشند !
شمال نیوز : آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان دیگر به مرحله بحرانی رسیده و هزاران پرنده را در تالاب‌های کشور قربانی کرده است؛ بیماری‌ای که هر ‌سال به جان پرندگان وحشی می‌افتد و اهلی‌ها را هم گرفتار می‌کند....(ادامه)
شمال نیوز: سارقان مسلحی که در استان‌های شمالی اقدام به سرقت‌های مسلحانه و خشن می‌کردند توسط پلیس آگاهی گلستان دستگیر شدند. سارقان مسلح سه استان شمالی در گلستان دستگیر شدند + تصاویر
شمال نیوز: سارقان مسلحی که در استان‌های شمالی اقدام به سرقت‌های مسلحانه و خشن می‌کردند توسط پلیس آگاهی گلستان دستگیر شدند.(ادامه)
مامور گلستانی رشوه ۲۰ میلیونی را رد کرد
فرمانده انتظامی گلستان گفت: رشوه ۲۰ ميليون و ۷۰۰ هزار ريالی توسط ماموران پليس امنيت عمومی رد شد. (ادامه)
شمال نيوز: مردان مسلح در جریان دو حمله جداگانه در شهرهای قائمشهر و نکا، 6 نفر را هدف قرار داده و روانه بیمارستان کردند. جزئیات 2 تیراندازی خونین در نکا و قائمشهر
شمال نيوز: مردان مسلح در جریان دو حمله جداگانه در شهرهای قائمشهر و نکا، 6 نفر را هدف قرار داده و روانه بیمارستان کردند.(ادامه)
ویلاهای شمال کشور کنترل می شود
(ادامه)
سیروس مقدم برای مازندرانی ها دیگر هنرمند ملی نیست ابزاری سیاسی است که در توهین به فرهنگ مازندرانی نقش بسزایی داشت، /سریال پایتخت، فرهنگ و زبان مردم دیار علویان را به سخره کشیده است ... خواسته مردم مازندران عذرخواهی رییس رسانه ملی است
سیروس مقدم برای مازندرانی ها دیگر هنرمند ملی نیست ابزاری سیاسی است که در توهین به فرهنگ مازندرانی نقش بسزایی داشت، /سریال پایتخت، فرهنگ و زبان مردم دیار علویان را به سخره کشیده است ...(ادامه)
جنگ مغلوبه با ماهواره‌ها
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.